Sulmi Kimik kundër civilëve të pafajshëm në Siri "Plan i Mbështetur nga SHBA-të" DailyMail Online

Më 29 janar 2013, gazeta e njohur Britanike DailyMail, në verzionin e saj ‘online’ Dailymail.co.uk botoi një artikull të titulluar: ‘Plani i mbështetur Amerikan për të nisur sulmin me...
Më 29 janar 2013, gazeta e njohur Britanike DailyMail, në verzionin e saj ‘online’ Dailymail.co.uk botoi një artikull të titulluar: ‘Plani i mbështetur Amerikan për të nisur sulmin me armë kimike në Republikën Arabe të Sirisë drejt caqeve civile me qëllim të fajësimit të kabinetit të regjimit presidencial të Presidentit Bashar al-Assad’ i cili është bashkë-përgjegjës për vrasjen e qindra mijëra civilëve të pa-armatosur dhe shpërnguljen e milionave që nga Marsi i vitit 2011 kur edhe nisi kryengritja paqësore në qytetin jugor Daraa të Sirisë me ç’rast si pasojë e represionit dhe persekutimit të aktivistëve paqësorë, situata u zhvillua në një luftë civile mese popullit sirian dhe forcave besnike të presidentit Bashar al-Assad.
nga Vedat Xhymshiti
Disa ditë më vonë ata e larguan artikullin. Çfarë ishte arsyeja për fshirje
URL: dailymail.co.uk/news/article-2270219/U-S-planned-launch-chemical-weapon-attack-Syria-blame-Assad.html  
Ekziston një version arkivor i shkrimit i cili mund të gjendet duke klikuar mbi vegëzën në vazhdim:
Por, jo vetëm kaq, unë jam dëshmitar edhe i shumë fakteve tjera të fabrikuara nga media të fuqishme siç është rrjeti televiziv amerikan CNN, i cili kishte ndërtuar një tregim televiziv duke akuzuar drejtorin e atëhershëm të burgut të forcave kryengritëse Siriane në qytetin verior Marea, se drejtori qenka celula kryesore e rrjetit të shpallur si grupacion terrorist nga SHBA-të al-Kaida. Siriani me nofkën e tij ‘Xhambo’ ishte një njeri I rëndomtë dhe para luftës civile në Siri kishte qenë shofer kamioni në Emiratet e Bashkuara Arabe, ai nuk kishte të bënte asgjë me atë çfar pretendonte CNN. Tutje rrjeti televiziv nuk kishte asnjë fakt mbështetës qoftë vizual qoftë dokumentues për prezencën e siç thonin ata al-Kaida’s ngase rrjetet e luftëtarëve të huaj në Siri kanë nisur të vijnë që nga fundi i muajit gusht 2012, ndërkohë që CNN kishte klasifikuar dhe etiketuar ‘Xhambon’ që në Qershor 2012.
Shih artikullin e plotë të skanuar i cili është fshirë nga MailOnline:
Një ditë më vonë, më 30 janar, ky lajm u arkivua në ssitemin online duke krijuar kështu një bazë të të dhënave për këtë tematikë. Ky material ende gjendet online, në lidhje me Mail Online atij neni.
Fillimisht në artikulli i referohet një dokumentimi nga Infowars.com (të datës 28 janar 2013), se ku redaksia besohet të ketë gjetur informacion mbi dokumentet e rrjedhura në e-mail nga individ amerikan të involvuar në programin e sulmit të armëve kimike në Siri.
CapitalBay (i cili publikoi fotografitë e gabuara të shkollës në Sandy Hook), Mail Online, Infowars, Yahoo India News, Lajme Track India, Whale.to, Times Filipine, Uganda News, LiveLeak, e vërteta Media TV dhe të tjerët pretendojnë në artikujt e tyre të ‘pasqyruar’ nga një e-maili të dërguar nga David Goulding Britam për Philip Doughty ishte i datës 25 dhjetor 2012.
Megjithatë, në Neftegaz.ru (përkthyer me Google) aty ekziston edhe një version tjetër i artikullit i cili besohet të ketë rrjedhur me e-mail. E-mail është i datës 24 dhjetor 2012.
Nëse përmbajtja e një e-mailt pretenduar është e saktë, që është e hapur për debat. Fakti është se ka rrjeti televiziv Iranian pressTV ka një artikull të ngjashëm faktet mbështetëse të të cilit përputhen me publikimin e verzionit online të ‘DailyMail’ dhe që natyrisht mbështet pretendimet e supozuar në e-mail.
Ndërkohë edhe televizoioni Rus RTV nga viti i kaluar (10 qershor 2012), ende pretendon se “rebelët sirianë synojnë të përdorin armë kimike”, që pastaj të fajësojnë Presidentin Sirian Bashar al-Assad për të. Ato armë besohet të kenë ardhur nga Libia, sipas RT.
Kjo ngre pyetjen: A dinte gjë Christopher Stevens në lidhje me këto armë kur ai vdiq në vilën e CIA-s në Bengazi vitin e kaluar?
Por pse e nxorrën nga verzioni online redaksia e ‘MailOnline’?
Për këtë ekzistojnë të paktën 2 verzionet e supozuara të të njëjtës e-mail? Dhe çfarë lidhje ka me faktin që Britam ka pranuar se ata ishin sulmuar (hacked), sipas Ruvr.co.uk (Zëri i Rusisë)?
Por qëndron madje edhe kjo, ku sipas Mail Online këtë material e kishte zbuluar një haker Malajzian i cili kishte arritur deri tek burimi I informacionit të dyshuar të gjetur në E-mail (s), ndërsa infowars pretendon se e-maili është ” marrë nga një hacker në Gjermani.”
Sido që të jetë, kushdo që e inicioi zbardhjen apo publikimin e E-mailt të Britam bëri një punë të mirë duke I hutuar mediat kryesore sepse ç’është e vërteta në Siri është një situate tmerrësisht e territ të plotë informativ. Jo rastësisht është lufta ku kanë ngjarë më së shumti rrëmbime të gazetarëve të huaj duke i vënë me prioritet rrëmbimi gazetarët e pavarur të cilët për asnjë çmim nuk pranojnë të shërbejnë agjendave politike pos interest njerëzor, etik e professional për të dokumentuar të vërtetën. Kjo rrëmujë dëshmon se sa pak njerëz e njohin situatën në Siri dhe se sa pak dihet se çfarë me të vërtetë ka ndodhur dhe pse.
Megjithatë, është ironike që ‘MailOnline’ nuk e kishin fshirë artikullin e tyre, ku ata kanë shkruar rreth Carla Del Pontes së OKB-së ku Del Ponte pretendon se rebelët sirianë janë përgjegjës për “sulmet me gazin sarin, për çka ishin fajësuar trupat e Asadit”.
Të njajtit Rebelë të cilët tani marrin resurse nga BE dhe SHBA, pasi BE-ja është blerësja e naftës nga tokat e “rebelëve”dhe SHBA kryesisht mendohet se janë të angazhuara me armatosjen e tyre për një luftë “Proxy War” siç e përshkruan Washington Post.
Më herët është raportuar se Izraeli kishte dhënë të drejtat e eksplorimit të naftës brenda Sirisë, në Lartësitë e Golanit, për të korporatën “Gnie Energy” në të cilën korporatë bashkëpronar është edhe i njohuri Rupert Murdoch dhe Lordi Jacob Rothschild.


Enter your email address to subscribe to THEFrontliner.net and receive notifications of new posts by email.

RELATED BY